vrijdag 15 mei 2020

Meetmomentjes voor volgende week

Beste thuis

Volgende week had ik graag 2 meetmomentjes gepland. Donderdag en vrijdag is er geen school wegens verlengd weekend voor Onze-Lieve-Heer Hemelvaart. Aangezien onze meet anders op donderdag is, zou ik dus volgende week maar 1 doen en dan de week erop opnieuw 2.

Het eerste momentje zou ik eens 's avonds plannen, zodat ik op die manier een verhaaltje voor het slapengaan kan vertellen. De peuters mogen dus zeker in pyjama zijn, dat maakt het extra gezellig!
Dit gaat door op maandagavond om 18.30u. Ze mogen dan hun lievelingsknuffel voorzien om eens aan elkaar te tonen en over te vertellen als ze dit wensen.

Als dit een leuke formule lijkt (en het qua uur haalbaar is voor jullie) dan zou ik de week erna ook de maandag om 19u willen behouden en de donderdag opnieuw om 17u. Dat dit wat vaste momenten worden.

Ik hoop jullie dus snel terug te zien!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties: